loading...
ParKouRaZm
Hanieh بازدید : 129 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (1)

پارکورزم ترکیبی از :

- پارکور

- شکستن اجسام سخت

-آکروبات رزمی

- پرش از ارتفاع

- دفاع شخصی نمایشی

- حرکات پای تکواندو می باشد که برای اولین باردر جهان در قالب یکی از استایل هایسبک اورینتال(o-sport) در اصفهان ارایه شد.

نویسنده:این تعریف رشته ورزشی پارکور به نقل از یکی از استادان این رشته میباشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1393/02/07 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

برادون یه من ریدم
پاسخ : مرسی
نیاز به زحمت شما نبود
آخه از جنابعالی که عرضه پریدن از ارتفاع سه متریو نداریو خودتو خراب میکنی هیچ انتظاری نیس
حرفتون با توجه به شرایطتون کاملا منطقیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز من هانیه هستم و در رشته پارکورزم فعالیت میکنم. در این وبلاگ قصد دارم شما رو بیشتر با رشته ی ورزشی پارکورزم آشنا کنم. امیدوارم بتونم اطلاعات خوبی در اختیارتون بذارم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 3,467